877 video's en producten en 1063 moeders zoals jij!

Fisher-Price Baby's Jammen & Spelen Speelgym review

Stieneke vertelt over de Fisher-Price Speelgym: 'Hoi ik ben Stien Jonker, ik ben de moeder van Mason en ik wil wat vertellen over de Fisher-Price Baby's Jammen en Spelen Speelgym. Deze speelgym heeft onzettende leuke kleurtjes en twee zachte bogen waar de speeltjes aanhangen. Op die manier kan je kindje er op zijn rug onder spelen. De speeltje die aan de bogen hangen zijn heel erg leuk, ze maken geluidjes en kunnen makkelijk vastgepakt worden en het voordeel van deze babygym is dat hij met je kindje meegroeit. Wanneer je kindje leert zitten kun je de bogen gemakkelijk verwijderen en kan je kindje al zittend spelen en muziek maken. Als Mason op zijn rug ligt dan is het heel fijn om de muziek op 30 minuten te zetten. Er zitten namelijk twee muziekstanden op en de muziek speelt dan op de achtergrond af. Wanneer je kindje leert zitten dan kan hij zelf muziekjes maken door bijvoorbeeld meerdere keren op het kleed te drukken. Zo maakt Mason zelf muziek. En dat hebben ze echt wel heel snel door, dat maakt deze speelmat gewoon hartstikke leuk. Wij hebben ook gemerkt dat de trompet Mason zijn absolute favoriet is en die wil hij ook overal mee naartoe nemen. Gelukkig kunnen de speeltjes losgemaakt worden van de bogen en kun je ze eventueel ook vastmaken aan het lusje wat bij de boxen zit. Op die manier kan je kindje al zittend spelen. Je kunt de speeltjes natuurlijk ook in zijn handjes geven zodat hij er zelf mee kan spelen. De Speelgym is een absolute aanrader voor het ontwikkelen van de motoriek van kindjes. Wij hebben gemerkt dat Mason heel goed heeft leren zitten op de mat omdat hij wat meer naar voren buigt. Omdat hij muziek wil maken heeft hij op die manier ook zijn balans wat makkelijker kan vinden. Wij bevelen deze mat zeker aan en ik hoop dat je wat gehad hebt aan deze review. Tot de volgende keer!' - reacties