878 video's en producten en 1063 moeders zoals jij!

Fisher-Price Rainforest Friends 3-in-1 Muziekmobiel review

Niram vertelt over haar ervaringen met de Muziekmobiel van Fisher-Price:'Hi allemaal! Ik ben Niram en ik ben de moeder van Bibi van 3 en van Olivia die net 4 maanden is geworden. Vandaag wil ik het met jullie hebben over de Fisher-Price Rainforest Friends 3-in-1 Muziekmobiel. Eigenlijk zijn wij er heel enthousiast over! Wat ik het fijnst vind is dat hij heel handzaam is. De mobiel kan heel makkelijk bevestigd worden door middel van een strip die aan de achterkant zit. Zo kun je hem makkelijk vastmaken, maar ook heel makkelijk losmaken of bijvoorbeeld switchen tussen de wieg en de box. Iets wat wij bijvoorbeeld ook heel vaak doen. Wat ik een minder puntje eraan vindt is dat het vogeltje wat bovenop zit wat lastig vast te maken is, je moet precies goed drukken, en lastig los te halen. Maar wat daar wel fijn aan is is dat je het vogeltje los kan gebruiken. Je kunt het vogeltje los aan je kindje geven. Olivia probeert er dan op te slaan en als dat haar lukt dan komt er een kort geluidje uit. Als je de vogel gebruikt op de mobiel, dan speelt hij echt liedjes af. Wat wij ook erg fijn vinden is dat je andere producten van Fisher-Price erbij kan gebruiken. Bijvoorbeeld ringetjes die wij bij andere matjes hebben gekregen, gebruiken wij om het mobieltje iets lager te hangen. Daardoor kan Olivia er dan ook wat makkelijker bij. Zelf vindt ze de muziekmobiel ook ontzettend interessant en leuk om mee te spelen, dus wij zijn er erg gelukkig mee. Hopelijk hebben jullie hier iets aan en fijne dag nog!' - reacties